23 Şubat 2013 Cumartesi

Hepimiz Psydık...


Eveeeeet bunu da yaptık ve Psy konserine gittik.
Konser dediysek mini konser
Mini mini konser...

O mini mini konser için işten 15 dakika erken çıkıp bütün haftanın yorgunluğuna aldırmadan düştüm yollara.
Peki neden?
Psy'ı çok sevdiğimden mi?
Hayır!
Nerede Koreli (Koreli diye sınırlandırmamak lazım çekik diyelim) biz orada...
Not: Bir itiraf geliyor...
Ben Psy'ı seviyorum ya sempatik adam
Tamam kusacağız "Gangnam style"dan ama olsun.


Kim Jae Joong Ankaradaydı ve ben ordaydım.
Psy İstanbuldaydı ve ben ordaydım.
Hiç bir ilki kaçırmak istemediğimden ne Ankaranın soğuğu, ne İstanbulun yağmuru...

Konser bedava olunca kalabalık da fena değildi
Tıklım tıkış olmasına aldırmadan! Tam bir saat bekledik Psyı
Aldırmadan derken sürekli "Ayyy başım ağrıdı,belim ağrıdı, ayaklarım ağrıdı, dj rezalet ya" diye söylenmelerimizi saymazsak aldırmadan...

Ve saat 9
Psy çıkmadan bir iki dakika önceki bir poz neobi ve ölüperigelin ile birlikte

Psy çıktı sempatik tavırlarla sahneye.
Tabiki "Gangnam style" söyledi hoplaya zıplaya
Bu ne enerjidir arkadaş...Bizim yetmedi...Yaşlılık zor...
Ardından tekrar gangnam style, fotoğraf makineleri indirmelerini ısrar ederek
"Adam haklı beyler" diyesim geldi.
"Bütün fotoğraflarım sahne performanslarım zaten var internette ama bu an bir tek. Hadi hep beraber zıplayalım." dedi.
Tam bu anda bir kavgadan döndük denilebilir 
Sevgili ölüperigelin fotoğraf makinesini indirmeyen bir adamın kolunaönce vurup "Adam, fotoğraf yok diyor duymuyor musun?" diyerek öyle bir kızdı ki
"Allah dedim, işte kavga geliyor! Gardını al"
Neyseki adam kız diye sesini çıkarmadı.
Halbuki ben hayatımı film şeridi gibi gözümün önünden geçirmeye başlamıştım.
Bu sorunsalı atlattıktan sonra tekrar gangnam style ile zıplayabildiğimiz kadar zıpladık. Yani birkaç saniye sadece :D :D
Kameralar aşağıya inince daha net görebildik.
Ve konser bu kadar... Evet bu kadar...
Konser sonrası kalabalık dağılmadan daha eğlenceli sahneler izlenmeye başladı.
Her bir köşede dans eden gençler
Bu arada popülaritesi artan Korelilerle fotoğraf çekinmek için sıraya geçenler


Bu v for vendettalar ayrı bi havadalardı zaten :)

Neyse efenim gün bu şekilde, inanılmaz yorulmuş olarak bitti.
2 şarkıda bu hale geldik. İyiki tam bir konser olmamış.
Bir sonraki uzakdoğu etkinliğinde görüşmek dileğiyle...



2 yorum: